vädersnack ;)

idag är det mulet och det känns lite som att "kalla sommarsverige" är tillbaka haha. igår störtregnade det ju och åskade nästan lite läskigt... jag hoppas faktiskt inte att värmen har försvunnit helt än, har ju fakitkst börjat vänja mig en del nu ;P
och har inte hunnit sola nånting i år, rätt otroligt...sen har jag väl inte världens bästa tidsuppfattning heller, hinner ju sällan allt jag planerar. men jajaa, än är det nog inte försent för den här osmmaren iaf ;) dags at  vara lite positiv, eller hur? :)
Och sitta här och klaga på vädret som jag nästan gör (iofs lite på skäsmt....), nog har man väl bättre saker att göra än det ;) Får hoppas det iallafall...
fast jag är trött idag. seg och sliten, ful och eländig... ingenting vettigt gör jag. hann inte baka  tills främmandet kom idag heller...dåligt av mig, skäms...mamma är sur på mig också. men men, jag bättrar mig! det kan man alltid göra! tror jag. jag tor att alla kan förändras.
vad tror ni?
so long! best wishes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0