hej everyone

oj herregud har inte blivit av att skriva på flera år nu känns det som...hehe sorry, men har varit väldigt upptagen. skolan och sånt där. jag har faktiskt även varit ute och rest lite, kan ju berätta lite om det senare =)
just idag har jag en dålig dag. vaknade upp sur och irriterad och med en känsla av meningslöshet. och har känt mig riktigt värdelös på sista tiden också. iallafall de senaste 2 veckorna :/
jag känner mig så underlägsen. så dålig jämfört med vissa andra.  och faktiskt även också jämfört med hur jag avr förut. när jag liksom bara...klarade av saker lättare. visserligen hjälpte det väl också att sakerna jag gjorde då var lättare än det jag gör (eller försöker göra) idag.
idag ska ajg väl iallafall ta fästingvaccinspruta eller vad det heter. efter det blir det lugnt hoppas jag. jag måste ju faktiskt  ladda inför sista skolaveckan för terminen nu!
vi får se om vi hörs imorgon =) ha det så bra  tills vi hörs iallafall;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0