svåra beslut

tänkte bara skriva något lite snabbt.. har lite brådis.:p
allt känns så fel nu. så konstigt... jag kan inte fatta allt, inte riktigt. eller... eller så vill jag bara inte.. helt enkelt.
livet bara rusar på liksom, och jag har ingen möjlighet alls att hänga med längre. eller ? man kanske helt enkelt inte kan orka allt alltid. trots att man verkligen måste...? men samtidigt måste man helt enkelt bara försöka ibland. ta vissa risker...
det är bara det att det ibland är så otroligt svårt att veta vad som verkligen är rätt. väldigt ofta är det så, rättare sagt...jaja men det är väl gammalt antar jag:) jag försöker iallafall tänka långsiktigt men det funkar ju inte riktigt alltid det heller, vissa beslut måste fattas på en gång och väljas med tanke på att bli det bästa för stunden. eller hur? så är det ibland i mitt liv iallafall. och vore ju lite konstigt om jag vore den enda som har det så...
That was all for now! Cya;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0