lite om bloggande

hello! andra inlägget. på typ 2 veckor...ska försöka uppdatera oftare. men jag kommer inte bli ngn bloggare som uppdaterar flera gånger om dagen tyvärr, det kna jag säga direkt för jag har inte tid...och jag gillar inte riktigt den häär, som jag tycker, "blogghetsen" heller faktiskt. varför måste man uppdatera fem till tio gånger om dan?! alltså egentligen, det är säkert jättekul att läsa ofta &mycket men varför liksom hetsa folk till det? för det känns som om många gör det faktiskt, men jag kan ju förstås ha fel om det också. men jag har fått den uppfattnigen och jag tycker det är lite tråkigt.. att liksom bara göra det för sakens skull nästan, känns det som ibland. tycker det är lite töntigt faktiskt att klaga på att folk inte uppdaterar sina bloggar "tillräckligt" ofta & sådana saker...vadå man har väl annatt att göra också! Finns ju så otroligt mycket man ska hinna med här i livet...menmen nu har jag sagt mitt och har ni synpunkter är ni välkomna att framföra dem=)
jag har rätt mkt att göra idag så jag ska nog avsluta här. men jag hoppas vi hörs igen!
ni får ha en trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0