cyklat

jaa vad ska man säga idag? det är väl typ en vanlig lördag i mitt liv liksom. gör inte så jättemycket alltså..fast en del har jag allt hunnit med. gick upp rätt tidigt, 8:30. åt frukost och sen efter nån timme åkte jag med mamma och syrran en bit på vägen för de skulle till stan & shoppa, vilket jag inte orka med idag. eller rättare sagt jag körde, det var anledningen till att jag åkte med en bit. gick väl relativt bra att köra idag tror jag. men fortfarande har jag mycket att öva på. Hoppas verkligen allt lossnar snart nu..
sen fick jag cykla hem..trodde det skulle bli kämpigt men det gick riktigt bra var till och med riktigt kul och skönt. det är så skönt att vårvädret har kommit! jag vill liksom bara vara ute i naturen och motionera eller bara sitta ute i solen. det är njutning det..  när jag cykla såg jag en många fina små fåglar också. åå de är så fina! synd bara att de ska flyga så nära vägen och därför ofta bli påkörda :( alltid så sorgligt att se ett litet fågelliv ligga där dött på vägen. och självklart samma sak med alla andra djur också.
Det blev iaf vårens första cykelutflykt idag! =) Känns lite roligt =P
när jag kom tillbaka drack jag och pappa kaffe och efter det har jag väl tyvärr inte gjort nåt nyttigt alls. får väl kanska göra nåt nu istället.
snart dags för duschen, ha det fint nu i eftermiddag och i kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0